COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, February 25, 2014

Alhamdulillah...



IMG_6475 copy

After completing 1 year of service as a contract staff.. Alhamdulillah.. Now I'm officially a permanent staff!

Satu tahun yg begitu getir.. Satu tahun yg penuh dgn dugaan & cabaran.. Syukur.. Akhirnya aku mampu merentasinya dgn penuh sabar.. Dan aku juga telah menimba byk ilmu & pengalaman yg cukup berharga!

Ternyata ianya bukan satu laluan yg mudah... Masih terlalu jauh lagi perjalanan ini.. So I have to Keep Calm, be strong & enjoy the journey!


IMG_6485 copy

Sesungguhnya Allah pemberi rezeki.. Dan si dia yg amat aku cintai ini adelah pembawa rezeki!

Pekerjaan yg aku miliki kini adelah hasil usaha dia yg mencari nya... Kekuatan & ketahanan yg aku miliki sepanjang setahun yg lepas adelah dari dorongan & sokongan dari nya...

Tanpa nya mungkin aku bisa jatuh & rebah... Tanpa nya disisi mungkin aku tidak mampu berdiri tegap dan berada pada tahap tertinggi seperti mana aku mampu berdiri skg ini!

Dia lah nadi kesabaran ku... Dia lah penasihat setia ku dan Dia lah punching bag terhebat ku.!

I'm so blessed to have him in my life.. Thank you Allah.. Thank you my BayBee for the endless love!

6 comments:

MsBabble said...

tahniah..semoga terus sukses

Anonymous said...

sweet & cute couple

RaksasaBaik said...

Tahniah, semoga kekaL ke akhir hayat.. heheheh

attyfir said...

Tahniah neena..semoga dimurahkan lagi rezki selalu .amen

Cik Ila Menari said...

Tahniah Neena.

MisFiza said...

tahniah sis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails