COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, July 21, 2014

Hadiah Hari Raya!








Semalam... anak bulu nie dok sibuk meneman aku ngan en.teman uruskan pembungkusan pin2it!  Tapi si bulu nie bukan boleh di biarkan dia lama2 meneman kiteorg buat kerja.. kang dari jadik peneman boleh bertukar menjadik pemusnah kekdahnya!  Ahahaha..



Gambar ni di ambil before aku buat packaging... After packaging.. Pin dah banyakkkkk susutttt.. So tinggal dah tak berapa nak byk stock lagi dah yg available.. So siapa yg dok bertangguh-tangguh nak beli hijab peniti pin ni sila jgn nak berlenggah lagi yer.. Sbb nanti bile aku kata pin dah sold out.. Time tu lah korang dok meroyann kat aku.. Kata ... "Alahhhhh!! Sedihnyaa!!" Haaa.. Tu yg akak gonjeng Sedihh dan tak leh nak dengar tu!!  



Alhamdulillah.. awal pagi tadi abg saya yg handsome lagi macho nie dah pun buat buat postage utk korang yg order peniti hijab pin2it!  Sib baik lah counter pos laju kat LRT Ampang tu bukak awal pagi.. so dpt lah jugak kami settlekan urusan postage awal!  Kalau nak harapkan lepas kerja takot terkejar-kejar pulak and silap haribulan kang... tetiba counter tutup.. dah satu masalah pulak lagi!
Again thank you so much to all of you yg sudi beli peniti hijab pin from pin2it by neenaanuar... insyallah korang dpt lah bergaya di hari raya nanti ngan pin2 yg comel lagi gorjes tu...  in fact masih ade yg nak booking pin aku secara last minit!  Yer yer.. sila lah buat order sebelum pukul 10 malam nie yer...  and payment must be made before 12 midnight yea!  Ini adelah last order yg aku terima before hari raya... kalau korang nak order esok ke lusa ker boleh jer.. aku still terima.. tapiii.. aku tak jamin yer pin korang boleh sampai before hari raya... sebabnya pos laju kata kalau nak terima barang before hari raya... barang perlu di poskan latest by tomorrow, 22nd July..!
So utk korang yg nak order secara last minit nie... make sure korang dah duduk depan PC untuk buat online transaction or depan atm machine utk buat payment yea.. jgn lenggah2 tau sbb pin di jual secara first come first serve basis.. siapa cepat dia dapat!




At this moment ini sahaja pin yg masih available utk korang shopping secara tersangat lah last minit today yea! 





Oh yea... nie nak share ngan korang.. in case ade yg teringin nak bagi hadiah di hari raya mak korang ke.. adik beradik korang ker.. sepupu sepapat korang korang... kengkawan korang yg jauh di mata tapi dekat di hati ker.... korang boleh hadiahkan pin-pin gorjes dari pin2it nie utk mereka yg tersayang di hari raya nie yer... Sebab aku dah ade permintaan dari customer pin2it utk buat pakej hadiah hari raya... so I’ve came out with this type of packaging...
Suke takkk?? Tak suker sudah! Ahahaha... kalau suker sile bayar additional RM3.00 tuk kotak dan wordings yg comel sebegitu rupa ok! Hihi...
Ok lah... jgn tunggu lagi.. cepatttttttttt email aku kat pin2it.neenaanuar@gmail.com utk purchase your peniti hijab pin ya!


Korang tak nak nampak terlebih keceriaaan di pagi hari raya macam akak dlm gambar ni ke?? Dia pakai silver big Chanel peniti pin tu tau! And pin tu masih lagi available skg ni! Hehehee.. 
*kiss*




4 comments:

Anum said...

alhamdullilah rezeki bertambah

FarahFerraDotCom said...

tahniah akak..semakin berkembang business akak nie..happy 4 u.. =D

DYatie ABakar said...

Tahniah sis. Smkin berkembang perniagaan sis. :)

shafa ismail said...

kak neena..hopefully mine was there.. hehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails