COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, January 23, 2015

Tak Sangka... Penulisan Aku Di Dalam Dunia Blog Ini Bukan Sekadar Penulisan Yang Kosong!






Aku dah dpt banyak message-message sebegini... Sejujurnya I’m speechless!!! 

Jauh sekali nak berbangga diri.. sejujurnya aku amat2 terharu dan bersyukur!  Aku terharu kerana aku tak sangka yg penulisan aku bukan sekadar penulisan yg kosong!  Alhamdulillah.. aku sgt bersyukur kerana sebahagian dari penulisan aku di sini mampu memberikan aura positif terhadap kalian para pembaca yg aku sayangi! *amik tisu lap air mata* 


Apa sahaja yg aku coretkan di mana-mana ruangan media yg aku ade adelah berdasarkan apa yg aku rasa dan apa yg aku fikirkan!  Ianya lahir ikhlas dari hatii.... aku percaya tak semua org boleh menerima coretan kite dari sudut yg positif sahaja... akan ade jugak golongan yg menerima setiap coretan kite dlm bentuk negatif! 


Well.. sesungguhnya kite tak mampu nak halang cara pemikiran setiap individu.. kalau kite nak amik dari sudut negatif.. maka negatif lah jadik nya... tapi kalau kite nak amik dari sudut pemikiran yg positif.. mana positif lah jadik nya!  Aku bersyukur dan berterima kasih pada majority of my readers... you guys being such a positive person I could say... daripada respond yg aku dpt.. rata-rata korang semua memang ohsem!  Keep it up guyss... 


To tell you the truth, aku dulu adelah seorang yg sgt negative org nya... duluuuuuuuuu lahhhhhhhhh.. waktu belum bekecimpung ngan dunia blogging nie... sebelum aku kenal ngan korang2 yg positif nie... dan jugak sebelum aku kawin ngan lakik aku yg handsome bak Hang Tuah tapi perangai macam Mr. Bean tuu... Ahahaha.. sejujurnya aku adelah manusia yg kuat sentap!  But since marrying my Mr.Bean man..  dia adelah antara penyumbang terbesar dlm memberikan aura positif dlm kehidupan aku!  Then bile aku start berblogging.. waaa.. lagi bertambah-tambah positif aku jadiknya.. memang seriously ade positive vibes run in my life! 


Seriously aku happy sgt dpt menjadi org yg lebih positif skg nie.. memang betol bile kite jadik org yg positif.. kite akan tenang.. kite akan relaxx.. kite tak serabut.. dan yg paling best kite akan Happyyyyyyyy!!!   Bile kite happy.. semua bende pun akan jadik best.. betol tak?  So kite kene belajar utk jadik lebih positif dlm hidup.. kalau ade dugaan dlm hidup.. kite kene cuba duduk dan ckp pada diri sendiri.. mesti ade hikmah diatas setiap yg terjadi.. mesti ade sesuatu yg lebih baik Allah nak bagi pada diri kite.. Cuma kite jer yg tak nampak apa yg Allah dah catur kan dlm hidup kite! 


So don’t be sad... happy2 kan diri kite okk... enjoy our life with our love ones.. kalau kite tak happy.. cuba carik jalan yg boleh mengembirakan diri kite... itu lah yg sebaik nya.! Ingatlah yg setiap masalah itu ade jalan penyelesaiannya.! 


Hari nie hari Jumaat.. yeayy.. bestnya esok sabtu... lepas tu ahad.. pastu Isnin... ok.. Isnin tu memang susah skit nak fefeling happy dtg keje... bhahahahaa... ok lah.. laf you guys to the moon and back! 

Muahciked!!! 

4 comments:

didielife said...

yes..Dd salah seorang follower setiap entry sis yer.. apa-apa Dd doakan semoga murah rezeki sis..

Mar Mansor said...

ish...penulisan neena jadi bacaan ramai orang tau..

QasehnyaRania said...

betul tu sis :)
berblog dapat buang segala pemikiran negarif saya juga sebelum sebelum ni sbb dgn berblog juga saya semakin positif..

saya pon tunggu 6 tahun
alhamdulillah selepas 3 tahun berblog, meluah apa yg terbuku, mendapat sokongan dan komen dari followers rasa makin tenang dan dengan Allah
banyak bermuhasabah diri.. selepas baca komen komen yg ditinggalkan..

alhamdulillah, pelan pelan bangun dan tingkatkan keyakinan diri.

alhamdulillah.. selama 6 tahun hanya air mata sedih menemani, sempena ulangtahun ke 7 kami menyambutnya bersama permata hati yang dinanti.. janji Allah itu pasti.. lambat atau cepat..
yang penting teruskan doa, usaha, ikhtiar, tawakal
in shaa Allah ;)

Echah Rahim said...

Allah belum nak anugerahkan lagi rezeki anak kepada neena dan suami. Kadangkala rezeki yang Allah kurniakan kepada kita datang dalam pelbagai bentuk dan cara...

Teruskan berdoa dan beristiqamah yer sayang...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails