COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, February 22, 2016

Busy!


IMG_4318 copy

Aaarrrgggghhhh!!! Kalau ikutkan hati ni memang rasa macam nak lepak kat sini jerrr skg nie! T___T


Aku super duper busy skg nie.. memang tak sempat nak update blog.! Sorry lah kalau korang masuk blog nie tanpa dpt melihat entry terbaru! Lately nie memang emosi agak tinggi.. yg sempat aku update pun entry2 berbaurrr sentapp dan emoo jer kekdahnya! Ahahaha…


Aku sebenarnya dlm process draft entry budget percutian ke New Zealand sebenarnya! Ramai yg mintak aku buat entry nie… tapi tu lah till today tak dpt nak siapkan entry budget nie.. haihh.. entah lah… bile fikirkan lambakkan cerita basi yg aku ade dlm draft box aku nie.. memang terkadang rasa dah macam nak bersara jer dari dunia blogging nie! :(


Tapi bile aku suarakan hasrat tu pada en.teman.. en.teman tak benarkan! Dia kata kalau aku berhenti nanti abis lah dia takde blog lagi dah utk dia baca sebab satu-satunya blog yg dia baca adelah blog aku! Ahaha… nak wat camne.. lakik I is peminat tegar nombor 1 blog nie! :p


En. Teman kata biar lah cerita basi bertahun-tahun sekali pun.. blog nie blog aku… so ikut suka hati aku lah nak update bile sekali pun! Amboii.. dah pandai kekwat dah lakik I sekarang nie! muahahaha.. En.teman kata lagi.. blog nie adelah ruangan kenangan abadi buat kami lakik binik.. so dia kata teruskan lah menulis kenangan terindah tu disini walaupun cerita tu dah basi bertahun-tahun lamanya! Aaauuww… I is terharu ok!


Lagi buatkan aku rasa terharu bile korang semua pun tak henti2 support aku utk terus jadik blogger tegar! Takde entry baru pun korang sudi jenggah ke blog aku nie.. sobs.. sobs.. thank you so much guys! Love and sayang korang semua kuat2!!!


Insyallah once kerja wajib Kak Neen nie dah reda-reda skit amukkan tsunami nya.. I’ll update entry traveling budget ke NZ secepat yg mungkin! Then I’ll start update cerita percutian ke Maldives yg dah pun nak masuk setahun usia nya pada bulan april nanti! ahaha.. Kak Neen tahu ramai yg ternanti-nanti kak neen update cerita percutian di Maldives nie.. oh yes.. tempat nie adelah salah satu tempat wajib pegi once in your lifetime! So don’t missed this update ok!


Untitled

Btw, nie Kak Neen nak habaq nie.. tudung express sarung yg merupakan tudung signatures NaazneenFaiqa by NeenaAnuar memang hot sales giler2.. alhamdulillahh.. seriously tak sangka yg tudung Dhaifah nie Kak Neen produce amount dia berkali-kali ganda pengeluaran nya dari batch tudung2 yg terdahulu , skg nie dah almost nak sold out! Currently tudung dhaifah color black & pink dah sold out ok! Color blue and purple dah terlalu limited kuantiti nya… so guys sesiapa yg belum purchase tudung dhaifah yg super cool and ohsem.. please grab it while stock last ok!


Korang boleh whastapp kak neen di 019-3769459… ingat tau.. once tudung nie dah sold out.. there’s no more restock for this item! So jgn tunggu lama-lama.. nanti menyesal tiada berguna! Hehehe.. korang boleh cuci mata and baca testimony utk product tudung Dhaifah di Testimony NaazneenFaiqa by Neena Anuar nie ya! ;)

4 comments:

Tyra❤️Zami said...

auwwww..!! 10q kak neena yg cantik manis sbb sudi gigihkan diri buat entry budget NZ nanti.. luv u la kak:)

mama tisya said...

mmg tgh tgu entry maldives..tk dpt pegi..dpt tgk gmbr2 neena pn bole feel2 ada kt maldives hehe

Mummy Audya said...

Blog sy pn byk entri basi kak neen.. Tp nak buat kenangan pubye pasal update gak untuk kepuasab dn kenangan diri sendiri.. Salam petanggg. Saje tinggal jejak sini.. Hehehe

dorsett pink said...

saya pun tak sempat nak update blog. huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails